salembasha

مطالب آموزشی پزشکی

salembasha

مطالب آموزشی پزشکی

  • ۰
  • ۰

اشتباهات بازاریابی

۱- به کارگیری بازاریابی فشاری به جای بازاریابی کششی
اکثر ما، افراد تحمیل گر که تمام مدت در مورد خودشان حرف می زنند؛ دوست نداریم. به مدل بازاریابی خود فکر کنید. آیا به طور مداوم اطلاعات مربوط به خودتان؛ محصولات و خدمات تان را به شنونده تحمیل می کنید؟ این امر باعث می شود که مشتری احتمالی به جای آن که جذب بشود؛ از شما فاصله بگیرد.

بر روی نگرانی ها و موضوعاتی که برای مشتریان احتمالی کسب و کارهای کوچک جذاب هستند؛ تمرکز کنید و به آنها چیزهایی را پیشنهاد بدهید که می خواهند. شما به آنها کمک خواهید کرد؛ آنها را به مشتری تبدیل کرده و درآمد خود را افزایش می دهید.

۲- عدم ایجاد راهنمایی هایی که به اندازه کافی تعیین کننده باشند
بازاریابی در واقع آغاز مکالمه ای با مشتریان احتمالی است؛ بنابراین می توانید دریابید که آنها چه نیازهایی دارند و همچنین به آنها کمک کنید تا راه حل پیشنهادی شما را به خوبی درک بکنند. برای موفقیت بیشتر در کسب و کار، سعی کنید مردم را به گونه ای راهنمایی کنید که بهتر بفهمند شما چه می کنید و مشتریان احتمالی ترغیب شوند که با شما ارتباط برقرار کنند.

با ارسال پیامک های بازاریابی مناسب، تبلیغات تجاری و استراتژی های آنلاین و آفلاین می توانید جریانی از این راهنمایی های کاربردی برای مخاطبان ایجاد نمایید.

۳- پاسخ به سؤالات از طریق ایمیل یا نامه
بهتر است بدانید که اگر به سؤالات مشتریان احتمالی تان از طریق نامه یا ایمیل پاسخ بدهید؛ از هر ۱۰ مشتری احتمالی ۹ تای آنها منجر به فروش نمی شود. تلفن را بردارید و از سؤالات آنها برای شروع مکالمه تان استفاده کنید. با دو تا سه سؤال اضافی می توانید متوجه شوید که مقصود آنها چیست و سپس محصول راه حل را به آنها بفروشید.

برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید...

  • ۹۹/۰۱/۱۳
  • نیکا رضوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی