salembasha

مطالب آموزشی پزشکی

salembasha

مطالب آموزشی پزشکی

  • ۰
  • ۰

دمنوش برای فشار خون

دمنوش زغال اخته


دمنوش گیاهی زغال اخته به عنوان موثرترین دمنوش گیاهی در کمک به دیابت برای کسانی که وابسته به انسولین نیستند، شناخته شده است؛ بنابراین عمدتا بحث ما مربوط به افراد با دیابت نوع دو است.
دمنوش زغال اخته دارای ترکیب گلوکوکینین است که توانایی بالایی در کاهش سطح قند خون دارد.
یکی دیگر از دلایلی که چرا دمنوش زغال اخته مانند یک داروی گیاهی خوب مورد توجه پزشکان قرار گرفته به دلیل آن است که اغلب برای درمان مشکلات چشم مانند نوروپاتی دیابتی (نشانه ای است که معمولا با کسانی که مبتلا به دیابت نوع 2 هستند همراه است) مفید است.

دمنوش مریم گلی

مطالعات نشان داده است که مریم گلی توانایی افزایش فعالیت انسولین در افراد دیابتی را دارد. افراد مبتلا به دیابت نوع دو مریم گلی را به عنوان موثرترین گیاه می شناسند.
دمنوش مریم گلی علاوه بر کمک موثر در کنترل دیابت، اثر مثبت بر عملکرد کبد نیز دارد. کبدی که خوب کار نکند منجر به ایجاد سردرد، خستگی و کاهش ایمنی بدن می شود؛ بنابراین به نظر می رسد اثرات مثبت مریم گلی بر روی کبد و ویژگی های تقویت کننده انسولین، یکی از بزرگترین اثرات دارویی آن است.

برای مشاهده ادامه مطلب کلیک کنید...

  • ۹۹/۰۱/۱۴
  • نیکا رضوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی